luni, 22 octombrie 2007

Fellini şi SPA

Azi dimineaţă, ca într-un film fellinian, un şofer de autobuz asculta la maximum postul de radio Itsy Bitsy, în timp ce un titlu pe care l-am citit pe ziarul derulat pe volanul aceluiaşi şofer (nici nu vreau să ştiu despre ce e vorba) mă anunţă că "bărbatul tranşat şi-a pictat singur maşina".

Nu m-am liniştit din angoasă decît când am primit programul valabil pentru ziariştii care merg la MTV Music Awards (doar doi din România, din care eu sînt unul!) şi am aflat că înainte de eveniment o să beneficiez de un SPA Treatment la un hotel de lux (Le Meridien), precum şi de o şedinţă de styling (hair&makeup with MAC an Aveda!) ca să dau bine în peisaj, nu atît pentru festivitatea de decernare a premiilor, cît pentru petrecerea de după, unde toată lumea ştie, de la Cerbul de Aur încoace, că se întîmplă tot soiul de lucruri...

Un comentariu:

Andra Ilias spunea...

as i was saying: I HATE YOU!!!