marți, 30 octombrie 2007

Frederic Beigbeder #2

Cam cum se petrec lucrurile prin cluburile echangiste din Paris, de ce toţi sîntem nişte homosexuali refulaţi, cum şi-o frecau Rodin şi Klimt în faţa modelelor lor ori despre libertatea de a ne masturba în faţa oglinzii, dar şi consideraţiuni despre titanii literaturii ruse, iată doar cîteva lucruri pe care le-am discutat cu Frederic Beigbeder în interviul care va apărea în revista pe decembrie, la fix doi ani după ce i-am luat prima oară interviu din care şi citez hic et nunc:


"PLAYBOY: Citeşti mai multe cărţi decît te culci cu femei?
BEIGBEDER: Citesc două cărţi pe săptămînă, de multă vreme. Cu sexul, depinde de perioadă: de cînd sînt faimos, am avut perioade cînd “bifam” mai mult de două femei pe săptămînă. Mi-am început viaţa sexuală la 16 ani şi de atunci, făcînd o medie, cred că am avut cam 10 femei pe an. Asta pentru că am avut ani întregi cînd am fost fidel. În total, la o socoteală simplă, îmi dă vreo 250 de femei, iar eu am citit mult mai mult de 250 de cărţi."


Cu alte cuvinte, "carte frumoasă, cinste cui te-a scris".


Pozele care o să ilustreze interviul sînt din seria celor de mai jos, dar fără mine în cadru şi, prin consecinţă, mult mai spectaculoase.


2 comentarii:

cronicaru' spunea...

nu te preface ca nu ne vezi si pe noi. pe langa subtierea stratului de ozon si disparitia balenelor din oceanul inghetat si mutarea lor in romania, avem si noi o problema grava. si daca se mareste tavalugul nu-i bine diloc asa ca link daicea ma

http://cronicaru.blogspot.com/2007/10/mere-pere-in-panere-si-gutui.html

asteptam provincia ca tarani sutn peste tot

Anonim spunea...

ceva interesant
http://mareaevadare.blogspot.com/2007/11/ingeri-nu-curve.html