miercuri, 21 noiembrie 2007

Balul Academiei Caţavencu

În fiecare an am fost invitat la Balul Academiei Caţavencu şi nu m-am dus. Anul ăsta, n-am mai primit invitaţie, dar m-am dus. S-a ţinut la Casa Poporului. Băieţii de la intrare erau foarte relaxaţi, inclusiv cei care făceau percheziţia corporală obligatorie la orice intrare în Palatul Parlamentului. Am intrat fără să arăt nimănui nimic.

Lume multă, sală mare, sonorul dat prea tare. Fum. Unde roteai ochii, un politician. Ceremonia de decernare, simpatică, funny. Ţi se lăţea un zîmbet pe faţă. Ioan T. Morar e un foarte bun MC - spontan, dribleur, inspirat. N-am înţeles de ce Victor Ponta a ridicat premiul în numele lui Ion Iliescu, deşi era şi Corlăţean prin preajmă. Pentru că la eveniment sponsorul principal a fost ClickNet, premiul domnului Iliescu s-a numit, foarte inspirat, ClickNiet. Cîţiva membri din redacţie (Goace, Drogeanu şi încă vreo doi) se preumblau cu căşti de subingineri pe cap, pe care fuseseră instalate webcam-uri. Transmiteau live, pe net. Idee mişto (probabil a sponsorului).

I-am mai văzut pe: Tăriceanu (a şi fost "premiat"), Gheorghe Dinică (topit, într-un costum uşor ponosit, care-i rămăsese larg şi, parcă, lung - mi-a rupt inima), Răzvan Ungureanu întreţinîndu-se cu o doamnă cam fanată (îi iert orice, pentru că ştie latineşte şi greceşte), Varujan Vosganian făcîndu-i complice cu ochiul şi trăgîndu-i o carabă amicală pe spatele fragil lui Florin Iaru, oameni de vînzări gîrlă şi cîţiva jurnalişti outsideri.

Plusuri: Cod vestimentar destul de strict, care a dat evenimentului un aer elegant, sofisticat. Smokingurile "academicienilor" excelente (+ Simona Tache cu o preafrumoasă bască so 30's şi ochelari cu ramă de baga). Locaţie foarte bună, mare, aerisită, elegantă. Chivas Regal(de 12 ani, ce credeaţi?).

Minusuri: Sonorul dat mult prea tare împiedica socializarea. După decernare, pe un public neîncălzit, a intrat pe scenă un taraf care presta o muzică ţigănească decentă, dar care s-a lipit de invitaţi ca apa de gîscă. Oamenii au început să plece, infirmînd buna tradiţie a petrecerilor din trustul Caţavencu (24Fun, Guerilla), repere pentru petrecerile din Bucureşti. La 10:30, balul a intrat în moarte clinică. Poate că nici nu-şi propusese să trăiască mai mult...

Un comentariu:

cronicaru' spunea...

iar ma frate din nou repetam aceeasi faza cu locatzia? f***********masanc******de cuvant imbecil cu cin l-a noscocit. te rog, permite-mi acest link http://dexonline.ro/search.php?cuv=locatie