vineri, 7 decembrie 2007

milestone


Mi-am cumpărat prima maşină nouă din viaţa mea, după lupte seculare şi 30 de ani de vieţuire. De luni încolo, voi putea fi observat evoluînd la volanul limuzinei de mai sus (Honda Civic Sedan, 1.8, 140CP, full option). Cel mai mult voi zăbovi în preajma intersecţiei de la Răzoare (aproximativ o oră pe zi), dar îmi voi exersa nervii pe oriunde va fi cazul. Mi-am făcut-o cu mîna mea. Am uitat să-i întreb pe cei de la Honda dacă în lista lor de accesorii originale au şi bîte de baseball...

4 comentarii:

Raluk spunea...

Sa o pastoresti sanatos. Abia astept sa ne plimbi si pe noi cu noua ta masinuta:D...

Catalin Mihaila spunea...

merci, Raluca :)

Anonim spunea...

la razoare e misto de facut rodajul

cronicaru' spunea...

sa o conduci sanatos prin afara bucurestiului. ca pt aci mai bine iti luai un metrou