vineri, 25 iulie 2008

Volanul e rotund

Am alergat cu Claudiu David pe circuitul de gran turismo de la Suzuka. Nu ne-am dus, practic, pînă acolo, ci ne-am jucat pe PS3, la lansarea volanului Logitech Driving Force GT (sculă!).




Am reuşit să mă calific în finală (primii doi timpi obţinuţi de concurenţi în confruntările cu Claudiu). De fapt, cursele cu Claudiu erau cam toate la fel. El lua avans şi tu mergeai singurel, cu cotul pe fereastră, din gard în gard.
David e un pilot extraordinar (am mers cu el în repetate rînduri, pe tot felul de bolizi adevăraţi) şi ar fi spulberat pe oricine de acolo pe orice traseu, însă s-a alergat pe acelaşi circuit, iar pilotul de raliu îşi optimiza timpii cu fiecare concurent care intra la aparat. A fost fun, deşi am pierdut )la mustaţă!) finala în favoarea lui Alin Bărbulescu, fostul nostru producător, actualmente la ProMotor.

Salut pe această cale şi PR-ul viril pe care îl practică fraţii Dăescu, singular pe piaţa de profil.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Data viitoare incearca cu gel ;)

Marius Smadu spunea...

Din cate vad din poza, si stiindu-ti calitatile in ale condusului, sunt convins ca victoria i-a revenit lui Claudiu David numai datorita costumatiei...
:-))