luni, 5 octombrie 2009

PLAYBOY to outperform BMW on Twitter

În iulie, am făcut o prinsoare cu amicul Şeremet. Că o să-l întrec la followeri pe twitter. El se dă pe BMWRO, eu pe PLAYBOY_Romania.

Nu prevedeam că o să dureze aşa de mult, însă pe 3 octombrie s-a întîmplat: l-am ajuns din urmă la frumoasa sumă de 1426 de followeri. Între timp, trendurile de creştere s-au mai schimbat, urmărirea căpătînd în cîteva rînduri accente dramatice (cine stătea pe malul piscinei, în vacanţă, şi-şi frîngea mîinile? Eu). De cîteva ori, m-am apropiat la doar 3 sau la 5 followeri distanţă, după care Alex a apăsat butonul M şi s-a distanţat din nou. A fost greu, dar am înfrînt. La această oră, situaţia stă aşa:



La data respectivă, pentru că trendurile mi se păreau previzibile (greşeală!), am făcut şi un concurs. Nu l-a cîştigat nimeni, pentru că toată lumea (inclusiv eu) credea că va fi mai uşor decît a fost. Vom bea din nou ceaiuri de ghimbir singuri şi trişti.

Îl felicit şi îl respect pe Alex Şeremet pentru abnegaţie şi dăruire.

3 comentarii:

oana spunea...

Eu cred ca evaluarea este un pic incorecta (in dezavantajul tau). Daca te uiti la numarul de "following" se vede ca BMW are cu mult mai multi decat Playboy. Asta este de fapt si trick-ul, utilizat la greu si de spammeri: te duci tu si urmaresti cat mai multi, unii dintre ei te ignora, dar unii or sa te urmareasca. Asa ca nu trebuie sa-ti frangi mainile, trebuie doar sa redefinesti criteriul de evaluare: fie numarul de omuletzi "following" trebuie sa fie acelasi, fie faci un fel de raport dintre numarul de followers si cei following...

oana spunea...

Am gasit de fapt criteriul cel mai corect: followers - intersectia dintre follwowers si followings.

Catalin Mihaila spunea...

Oana, observatia ta e corecta, insa fiecare isi cladeste numarul de followeri dupa propria metoda. E ca la jocul de fotbal: nu (prea)conteaza cit de frumos joci, ci scorul de la sfirsitul partidei. Extrapolind, pe twitter nu (prea) conteaza pe citi urmaresti, ci citi te urmaresc pe tine.