marți, 11 mai 2010

fhm.ro reloaded

Salut apariţia variantei noi de fhm.ro pe care o anunţam aici.
Saitul mi se pare destul de echilibrat, decent cromatic şi corect. E o clonă de fhm.co.uk pusă peste un cms wordpress. Nimic rău în asta! Băieţii din UK ştiu net mai bine ca noi, iar wordpress e un cms puternic şi stabil chiar dacă e free. Saitul e neterminat şi plin de buguri, dar există şi e un bun punct de plecare. Are şi variantă mobile, care arată foarte bine.
Felicitări, Eddie & Co!

Pe fondul scăderii drastice a traficului pe vechea variantă de site, noua pagină speră să recupereze prăpastia care o desparte de www.playboyromania.ro. Le urez succes colegilor şi îi asigur că voi fi tot timpul înaintea lor.

P.S.: Noul site playboy.ro se distilează în creuzetele de creaţie de ceva timp. O să fie spectaculos. Stay tuned.

12 comentarii:

valheru spunea...

si fhm si playboy mi se par jenante

Catalin Mihaila spunea...

Sintem de acord pina la un punct, doar ca eu as formula asa: ambele sint departe de potentialul pe care il au ca brand. Lucrurile o sa se schimbe foarte curind insa.

valheru spunea...

sper sa aveti dreptate. cer scuze pentru formularea brutala ... cred ca ma asteptam la ceva wow si mi-au fost daramate fanteziile.

Catalin Mihaila spunea...

@valheru sper sa-ti recapeti increderea cind o sa lansam noul playboy.ro :)

valheru spunea...

i'm a designer ... i have big expectations from this brand ... amaze me :D

Eddie spunea...

Nenea Valheru, stii care e problema in Romania? Cind se face ceva nou (indiferent ce), sint multi care vin si spun: "aaa, e o voma, e jenant, pai io sint designer (sau whatever), ce-as fi facut io... as fi rupt norii!".
Treaba e ca atunci cind va cautam, pe voi astia care ati rupe norii, ori nu va gasim pe nicaieri, ori cereti zeci de mii de euro pentru un proiect decent (fara a garanta nimic), ori, cind va cautam la portofoliu, dati din colt in colt.
Vreau sa vad si eu pe unul care sa vina INAINTE de un proiect, cu modestie, sa spuna ca poate sa faca acel proiect si dupa ce-l face, fara mofturi, fara fitze, fara figuri, fara aere de artist, sa-si primeasca in mod corect ovatiile celorlalti.

Altfel numai de bine...
Multumesc Catalin, si apreciez fair-play-ul. Site-ul e pe "beta" momentan, dar se va pune la punct. Am urmat design-ul britanic fiindca ne-a placut si... pina la urma e "in brand", ca sa zic asa.

valheru spunea...

Eddie: nici design-ul britanic nu este bun. Am fost doar extrem de onest. Si vorbesc in cunostinta de cauza. FHM este un brand drag mie, iar site-ul respectiv nu ma face sa il iubesc mai tare. Si btw. stiu ce este un site in varianta beta.

Eddie spunea...

Nu stiu cum definesti "bun" si ce e "bun" in acceptiunea ta.
Nimic nu e perfect si nu ma intelege gresit: nu spun ca site-ul britanicilor e perfect (dealtfel, am incercat sa eliminam niste lucruri care nu ne plac de acolo). Pe de alta parte, motoarele care-l pun in functiune (ma refer la oamenii din spatele lui) nu se pot compara cu cele de la noi. Si ei se afla cam la a 5-a versiune, din ce-am calculat, din 2000 incoace. E "bun" in masura in care reuseste sa ajunga la scopul pe care si-l propune brandul. Oricum, chestiunile de design sint intotdeauna discutabile si subiective, adica ce place cuiva foarte mult, poate nu-i place deloc altcuiva.
Anyway, scuze, poate am fost un pic dur cu comm-ul dinainte, dar am exemple multe in sensul descris acolo. :-)

Mircea Ordean spunea...

http://mirceaordean.blogspot.com/2011/01/dan-silviu-boerescu.html

http://mirceaordean.blogspot.com/2011/01/eminescu-si-oamenii-de-sub-el.html

O sa rizi una saptamina.
Nu vreau nimic.

Doar ca s-au intilnit traiectorii la vremi diferite.

Mircea Ordean spunea...

Poate exagerez, apropo de ce am scris la postu anterior.

Dar secsu meu nu e ca la voi.

Nici dracu nu o vrea una definitie si descriere a Lui, la Playboy, dupa stilul meu...
Apropo, la penultima petrecere Pby m-am dat în stambă pe direcţia asta... Priveam marii macho şi realizam ce le lipsea. Cum, e Freud porc?

A la votru!

Mircea Ordean spunea...

"Eddie: nici design-ul britanic nu este bun. Am fost doar extrem de onest. "

Eu nu-s bun in continuare de nimic la spiritul grafic, la capacitatea de a munci designericeste la playboy.
Dar ma bucur c-am urmat scala cu pricina, la 20054-2007. A fost decisiv.
Aaaahhh! Ce boala am pe Razvan! Dar ce bine mi-a prins! Si imi prinde...

Mircea Ordean spunea...

Cataline,
Tu ai scoala din ultima treime a revistei, pentru a fi elegant...
Succes!